2013. október 14., hétfő

Vers. Most kint vagyok én a temetőbe. A képet készítette Bojcán András.

                                              Most kint vagyok.
                                              Most kint vagyok a temetőbe,
                                              Némaság vesz itten körbe.
                                              Megyek, haladok a sírok között,
                                              Előjövő emlékek mögött.

                                              Mert így hát ők velem vannak,
                                              Gondolataim szomorúak.
                                              Együtt vagyunk szeretteim,
                                              Barátok, élnek most emlékeim.

                                              Itt vagytok tik én körülöttem,
                                              Az arcotokat felidézem.
                                              Szólnák, de azok nem hatnak,
                                              Hozzájuk el nem érnek szavak.

                                              Most sírjuk előtt, hogy megyek,
                                              Fejemmel nekik biccentek.
                                              Halkra fogom köszönésem,
                                              Hagy látják fentről tiszteletem.

                                              Már megérkeztem a szüleimhez,
                                              Az örök pihenőhelyükhöz.
                                              Időzök sírjuk előtt megállok,
                                              Ha meg érkezek ide haza járok.

                                              Mert hon ez én  ide is tartozom,
                                              Hálámat most imába foglalom.
                                              Köszönöm, itt a faluba élhettem,
                                              Szüleimnek azt vigyázták életem.

                                              Kik ott voltatok élhettem veletek,
                                              Titeket el sohase felejtelek.
                                              Részei vagytok ti a sorsomnak,
                                              Az együtt eltöltött nappaloknak.
                                              Szerző: FM.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése