2014. március 31., hétfő

Vers kedvesemhez, Ha tehetem.


                                               Ha tehetem.
                                               Ha tehetem, hozzád szárnyalok,
                                               Vágyaimat én nálad oszlatom.
                                               Visznek a kavargó gondolatok,
                                               Érintelek én tégedet angyalom.

                                               Mert tenálad vigaszra találok,
                                               Eloszlik így múlik magányom.
                                               Ó azok a mesés szempárok.
                                               Én azokért örökké vágyódom.

                                               Kísértenek egy életen át azok,
                                               Örömem az őket vágyhatom.
                                               Úgy ragyognak, mint a csillagok,
                                               Vonzza fényük a gondolatom.

                                               Így teveled mindég ott vagyok.
                                               Te vagy nekem az örök álmom.
                                               Mert ha a boldogságra vágyok,
                                               Akkor a közelségedet kívánom.

                                               Kívánom azt, én hozzád szállok.
                                               Bizsergető érintésedet vágyom.
                                               Telnek így a mesés nappalok,
                                               Epedve érint téged gondolatom.

                                               Vágyak között én veled oldódok,
                                               A múló időt évekbe számolom.
                                               Ha közelségedben vagyok,
                                               Édesem nekem, az a nyugalom.
                                               Szerző: FM.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése