2014. április 4., péntek

Vers, kedvesemnek. Már utazok.


                                             Már utazok.
                                             Már utazok én az expresszel,
                                             Robogó, zakatoló kerekekkel.
                                             Azok visznek hozzád engem,
                                             Megérkezek én édesem.

                                             Megyek hozzád, velem leszel,
                                             Két karom tégedet ölel.
                                             Színezed nekem az életem,
                                             Boldogságba viszel kedvesem.

                                             Vacsora vár gyertyafénnyel,
                                             Halkan átjövő zenével.
                                             Szemed lesz most a tengerem,
                                             Magam hullámába vetem.

                                             Hagyom én, hagy nyeljen el,
                                             Érinthessél szerelmeddel.
                                             Az estémet át úgy élhessem,
                                             Még élek azt el ne feledjem.

                                             Ragyogjál be úgy fényeddel,
                                             Ott legyen az emlékeddel.
                                             Parfümöd illatát érezhessem,
                                             Az se baj, ha szédít engem.

                                             Ha megérkezek az expresszel,
                                             Az állomáson te ott leszel.
                                             Rózsacsokrom neked viszem,
                                             Mert imádlak én, egyetlenem.
                                             Szerző: FM.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése