2014. szeptember 1., hétfő

Vers kedvesemhez. Ébredtem én keltem.


                                        Ébredtem én keltem.
                                        Ébredtem  én keltem fel, jó korán reggel,
                                        Megérintett a napom, hajnala fénnyel.
                                        Nem volt maradásom kísértett az álmom,
                                        Szálltak sóhajaim vitték ők óhajom.

                                        Feltörtek lelkemből, hagyva ürességet,
                                        Odaértek azok hozzád érintve lelkedet.
                                        Azt, hogy szenvedek te is érezhetted,
                                        Mert én nemsokára kaptam üzeneted.

                                        Lenyugodtam aztán az űr így betöltődött,
                                        Lelkemben ez újult erőt öltött.
                                        Engem villanyozott, a fénye éltetett,
                                        Láttam mosolyodat, az átjött szeretetet.

                                        Már aztán egész jól indulhatót a napom,
                                        Hiszen jöttél te éltetted az álmom.
                                        Sokkalta jobban telik egy ilyen nappal,
                                        Mert, hogy nincsen teli fájósóvárgással.

                                        Hozod napomba azt, a csipetnyi vigaszt,
                                        Olyan ez, mint a fény, ami eláraszt.
                                        Aztán az ember ottan van a varázsában,
                                        Benne van az neki az egész napjában.

                                        Lehet egy bájos mosoly, ami marad vele,
                                        Egy szép szó, mi vigasszal van tele.
                                        Egy kellemes érintés mi sugall szeretetet,
                                        E gesztus, egy egész napot oly széppé tehet.
                                        Szerző: FM.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése