2013. október 16., szerda

Vers, kedvesemnek. Küldtem vele.



                                                       
                                                       Küldtem vele
                                                       Küldtem vele a levelem,
                                                       Én galambomat röptettem.
                                                       Most ő vitte az álmaimat
                                                       Beleírtam a vágyaimat,
                                                     
                                                       Szép szavakkal  óhajomat,
                                                       Messze szálló sóhajomat.
                                                       Én őket beborítékoltam,
                                                       Azt a madaramra bíztam.

                                                       Most szárnyat bontva repül,
                                                       Fent magasba léggel vegyül.
                                                       Nem kíméli szép tollait,
                                                       Suhogtatja gyors szárnyait.

                                                       Neked küldöm én levelem,
                                                       Benne van a szeretetem.
                                                       Betűit ki gyöngyből raktam,
                                                       Úgy írtam papira szavam.

                                                       Rózsaszínű levél papír,
                                                       Lenge ki mekkora terhet bír.
                                                       Összeköti most sorsunkat,
                                                       Mert húz közénk egy hidat.

                                                       Vele összetartja életünket,
                                                       Távolságot így le szűkíthet.
                                                       Galamb repül levelünkkel,
                                                       Benne vágyakkal érzésekkel.
                                                       Szerző: FM.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése