2014. június 6., péntek

Vers. Az álmom vitt.



                                         Az álmom vitt.
                                         Az álmom vitt, meséjébe engem,
                                         Betöltötte az éjelem így nékem.
                                         Utaztatott úgy vitt az időben,
                                         Éjszakájában lehettem a fényben.

                                         Játékát mutatta ő a Sziréneknek,
                                         Kellemes a hangzása éneküknek.
                                         Bele van a gonoszságuk rejtve,
                                         Gyilkos vágyuk vele van lefedve.

                                         Engemet vitt tovább az álmom,
                                         Így érhetett ottan a boldogságom.
                                         Rózsaszálamra rátalálhattam,
                                         Ezután már ő lett az én vágyam.

                                         Esedeztem érte lássam pillantását,
                                         Imádhassam, mint életem párját.
                                         Majd kaptam tőle gyönyörű sarjait,
                                         Lányainkat, életünknek a virágait.

                                         Már azután egy család lehettünk,
                                         Köszönöm én tenéked Istenünk.
                                         Kiteljesedett vágyam az álmom,
                                         Rózsám mellet, ott volt két liliom.

                                         Óvtuk életüket, így ők felnőhettek,
                                         Életük urai, már rég kirepültek.
                                         Így vitt az álmom meséjébe engem,
                                         Az virágaival betöltötte a kertem.
                                         Szerző: FM.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése