2014. augusztus 10., vasárnap

Vers, kedvesemnek. Jöttél fénnyel érintetted.


                                         Jöttél fénnyel érintetted.
                                         Jöttél fénnyel érintetted nekem egemet,
                                         Állom voltál édes, éltetett ez engemet.
                                         Ott voltál te, benne az álmomban,
                                         Fénybe úsztál abba, benne rivaldában.

                                         Elszállt az állom, de maradt az ámulat,
                                         Emészt a vágy, gyötör a tudat alatt.
                                         Menekülnék, de egyre bénulok,
                                         Istenem én már sohasem szabadulok.

                                         Széthullót szívem, fejembe a kábulat,
                                         Itt vagyok én most romjaik alatt.
                                         Hiába várom azt, az éjszakát,
                                         Nem élteti az már a fényt, a rivaldát.

                                         Mond mi lesz velem drága Istenem,
                                         Öt én már soha meg nem lelhetem.
                                         Mért tűnhetett el nekem az álmom,
                                         Porba hullott most így a boldogságom.

                                         Hajt a vágyam, én az álmom kergetem,
                                         Te segíthetsz rajtam Istenem.
                                         Mutasd az utat, amin indulhatnék,
                                         Illúziót már azon aztán nem kergetnék.

                                         Én akarom vissza sírom, azt az éjszakát,
                                         Újra átélni neki a kábulatát.
                                         Ott voltál te benne az álmomba,
                                         Kérve, kérlek, legyél mindég benne abba.
                                         Szerző: FM.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése